Yποστήριξη – Συντήρηση

Ανταποκρινόμενοι στις διαφορετικές ή και ειδικές ανάγκες κάθε επιχείρησης οποιουδήποτε μεγέθους, η εταιρεία μας παρέχει τεχνική υποστήριξη και συντήρηση των εγκατεστημένων συστημάτων και μετά τη λήξη της εγγύησης του κατασκευαστή

Α. Μέσω συμβολαίου

5x8 ή 24×7 Τεχνική και Τηλεφωνική Υποστήριξη

Για την συνεχή λειτουργία της μηχανογράφησής σας, παρέχουμε

  • όλο το 24ωρο ή στις ώρες λειτουργία σας,7 ημέρες την εβδομάδα ή
  • κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών εκτός Σαββάτου, Κυριακής & Αργιών

με άμεση ανταπόκριση επίλυσης βλάβης χωρίς το άγχος του κόστους.

Σε τυχόν πρόβλημα που μπορεί να προκύψει και με την αποστολή μηνύματος στο τμήμα support@teleactive.gr , η αντιμετώπιση γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:

  • Τηλεφωνική επικοινωνία επίλυσης και ελέγχου προβλήματος
  • Παρουσία τεχνικού στο χώρο σας άμεσα
  • Απομακρυσμένη σύνδεση για γρήγορα αποτελέσματα επίλυσης

Β. Χωρίς συμβόλαιο υποστήριξης

24×7 Τηλεφωνική Υποστήριξη και χρέωση ανά επίσκεψη

Προσφέρουμε τηλεφωνική υποστήριξη όλο το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα και με τηλεφωνική κλήση σας, άμεση ανταπόκριση ανάλογα το επείγον του θέματος βλάβης.

Σε κάθε περίπτωση λειτουργούμε συμβουλευτικά ώστε να επιλέξετε το συμβόλαιο υποστήριξης / συντήρησης που σας αρμόζει, αξιολογώντας τον χρόνο ανταπόκρισης, Τον αριθμό των υπολογιστών, (Servers, εσωτερικά τηλεφωνικού κέντρου, Η/Υ, Routers, Firewall, Printers, UPS etc), Την περίοδο κάλυψης, (εργάσιμες ώρες, εκτός εργάσιμων ωρών, αργίες), την επίσκεψη του τεχνικού